Powiadomienia SMS

Usprawnij komunikację z klientami. Wybierz narzędzie umożliwiające automatyczne wysyłanie masowych wiadomości SMS.

Zależy Ci na szybkiej komunikacji z klientami?

A może chcesz ich zdyscyplinować?


Zacznij wysyłać powiadomienia SMS

To forma kontaktu gwarantująca szybką reakcję klienta.
Aż 93 na 100 osób odczytuje każdą wiadomość SMS – podaje Nielsem Polska.

Korzyści wysyłki powiadomień SMS przez Tide Mobile:


  • Szybkie wysyłki do dużej bazy kontaktów nawet 5mln wiadomości w godzinę. Przy dużej wysyłce praktycznie wszyscy odbiorcy dostają wiadomość w tym samym czasie.
  • Możliwość dopasowania wysyłki SMS do godziny, w której chcemy żeby klient otrzymał wiadomość.
  • Kierowanie wysyłek SMS tylko do osób, które zamieszkują określony region np. miasto w którym otwieramy nowy sklep.
  • Możliwość wyboru wysyłki SMS tylko do osób, które obecnie lub w ciągu ostatnich kilku dni znajdowali się w określonej lokalizacji np. blisko naszego sklepu, w którym jest aktualnie promocja.
  • Prezentacja nazwy firmy w nadpisie wiadomości, dzięki czemu odbiorca od razu wie od kogo pochodzi SMS.
  • Możliwość odczytania wiadomości z odpowiedzią od klienta lub odebrania od niego telefonu.
  • Budowanie bliskich więzi z klientem – życzenia na urodziny i święta, podziękowanie za zakup.
  • Treść wiadomości możemy automatycznie dopasować do każdego odbiorcy np. powitanie imienne, aktualna liczba punktów w programie lojalnościowym.
  • Skierowanie klienta bezpośrednio z wiadomości SMS do strony gdzie znajdzie więcej informacji poprzez link.
  • Ochrona danych osobowych – zgodne z wymaganiami RODO.
TideMobile - usługa wysyłki powiadomień SMS

Rozwiązanie problemów każdej branży

Powiadomienia SMS to sposób komunikacji, który daje niemal nieograniczone możliwości kontaktu z klientem niezależnie od branży. Nie ma znaczenia, czy jesteś właścicielem warsztatu samochodowego, salonu fryzjerskiego, czy pracujesz w marketingu, windykacji a może opiece zdrowotnej.

Dzięki powiadomieniom SMS możesz rozwiązać następujące problemy:

  • Zapominanie przez klienta o wizycie.
  • Spóźnianie się z regulowaniem płatności.
  • Brak wiedzy o poziomie zadowolenia klienta z naszej obsługi.
  • Zbyt niska sprzedaż.
  • Niska wiedza klienta o aktualnych promocjach i ofertach firmy.
  • Brak wiedzy klientów o otwarciach nowych sklepów, placówek twojej firmy.
  • Niskie zaangażowanie klientów w programy lojalnościowe.

Zobacz również:

Infografika - dealny klient, który codziennie...

Interesuje Cię usługa TideMobile?

Czekamy na pytania! Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...