Zdobądź nowych odbiorców dzięki wstępnie zakodowanemu formularzowi subskrypcji online, który jest gotowy do osadzenia na stronie internetowej, udostępnienia na tablecie lub Facebook fan page. Zarządzaj nim z poziomu usługi wspierającej wysyłkę SMS i MMS.
Gotowość do użycia
Wszyscy użytkownicy usługi zarządzania wysyłkami SMS i MMS mają do dyspozycji prekodowany formularz zbierania danych, który jest gotowy do użycia od ręki. Przekazane w ten sposób informacje o subskrybentach, trafiają od razu do bazy kontaktów usługi TideMobile.
Łatwe udostępnienie
Formularz można opublikować bez znajomości kodu HTML i umiejętności budowy stron internetowych. Wystarczy wkleić w odpowiednie miejsce na stronie internetowej lub Facebook fan page gotowy kawałek kodu HTML, wkleić iFrame lub wstawić link do wygenrowanej przez TideMobile strony WWW z opublikowanym już formularzem. Skrócony link można też wstawić w treści wysyłanych SMS, dzięki czemu subskrybenci uzyskają wgląd do swoich danych i możliwość aktualizacji preferencji wysyłki.

Formularz można publikować wiele razy w różnych miejscach, a nawet udostępnić na tabletach i smartfonach (wystarczy w przeglądarce internetowej urządzenia przenośnego otworzyć wygenerowaną przez TideMobile stronę), np. klientom sklepu stacjonarnego, petentom urzędu, pacjentom itd.
Zarządzanie formularzem
Narzędzie można w pełni dostosowywać do swoich potrzeb, począwszy na ustawieniach, poprzez pola, na zarządzaniu szatą graficzną skończywszy.
Dostosowanie wyglądu
Predefiniowany formularz ma podstawową szatę graficzną, którą można zostawić lub samodzielnie zmienić. Udostępniony czysty kod HTLM łatwo "ostylować" i np. w każdym miejscu zaprezentować formularz w innej szacie graficznej.

Zmiana ustawień i pól
Nie ważne w ilu miejscach formularz subskrypcji został opublikowany. Ustawienia wszystkich formularzy zmienia się automatycznie poprzez wprowadzenie zmian w jednym miejscu, dostępnym z poziomu usługi TideMobile. Można m.in. zmieniać:
- pola formularza, ich nazwy, podpowiadające się maski wpisywania np. kodu pocztowego, numeru telefonu, wymagalność podania danych
- treść wyrażanych zgód i ich wymagalność
- wersje językowe formularza
- powiadomienia i podziękowania w momencie potwierdzenia subskrypcji lub potrzeby dalszej weryfikacji (double opt-in)
- numer SMS i adres email, z których wysyłane są potwierdzenia subskrypcji, kody weryfikacyjne.
Różnorodność zastosowania
Formularz jest bezpośrednio zintegrowany z listą kontaktową usługi TideMobile, a w tej można zapisywać praktycznie dowolne dane, nie ważne czy mówimy o subskrybentach, klientach potencjalnych lub obecnych, pacjentach itd.Dowolny zakres danych
Formularz może zbierać różne dane, nie tylko numery telefonów wraz z imieniem i nazwiskiem. W szczególności można poprzez formularz pytać o:
- preferowane kanały wysyłki powiadomień - prócz SMS, można też prowadzić wysyłkę email i nawiązywać połączenie głosowe
- interesujące tematyki, np. "moda męska / moda damska / moda dziecięca", "Informacje kulturalne / Zagrożenia / Utrudnienia komunikacyjne"
- preferowaną częstotliwość wysyłek, np. dowolnie, raz dziennie, raz w tygodniu i rzadziej
- cechy i miary, np. wzrost, rozmiar odzieży, numer buta
- dane identyfikacyjne, jak: numer karty programu lojalnościowego, NIP, PESEL itd.
Zgodność z wytycznymi GIODO
Formularz może służyć nie tylko zbieraniu danych osobowych, ale również umożliwić wgląd w swoje dane, ich aktualizację lub wykreślenie z bazy, czego wymaga ustawa o ochronie danych osobowych i Główny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
Formularz w aspekcie zarządzania danymi osobowymi pozwala:
- zaoszczędzić czas dzięki automatyzacji
- uniknąć błędów dzięki mechanizmowi sprawdzania duplikatów, weryfikacji podanego numeru telefonu i adresu email (double opt-in)
- zarządzać danymi w czasie rzeczywistym - wprowadzone przez formularz zmiany mają od razu swoje odzwierciedlenie w liście kontaktowej TideMobile.