Bądź w stałym kontakcie z odbiorcą. Wysyłaj przypomnienia, ponaglenia, powiadomienia czy podziękowania. Organizuj konkursy i przeprowadzaj ankiety. To wszystko dzięki jednemu narzędziu.
Powiadamianie SMS/MMS o zdarzeniach istotnych dla odbiorcy - zastosowanie znajdują wszędzie tam, gdzie klient oczekuje na informację np., aby zgłosić się po odbiór oddanego do naprawy urządzenia, czy też zamówionego towaru.
Przypomnienia SMS/MMS np. o zarezerwowanym terminie wizyty u dentysty czy oddaniu samochodu do warsztatu. Dla klienta jest to komfort, natomiast dla firm wzrost efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Stosowanie odroczonych terminów płatności często wiąże się z opóźnieniami. Informowanie dłużnika o wysokości oczekiwanej wpłaty, czy numerze konta, na które mają trafić pieniądze, pozwala znacznie obniżyć koszty windykacji należności.
Marketing SMS/MMS - kanał komunikacji marketingowej zachęcający do zapoznania się ze szczegółami nowej oferty, poinformowanie o specjalnych zniżkach, zaproszenie do kontaktu z przedstawicielem.
Firmy często organizujące różne eventy, wiedzą jak ważne jest dotarcie do wszystkich zaproszonych osób. Bez znaczenia, czy wydarzenie to jest obiadem dla partnerów biznesowych lub imprezą plenerową dla klientów i pracowników.
Ankieta SMS - Współpracę funkcji odbierania i wysyłania SMS, można wykorzystać np. do przeprowadzenia badania opinii klientów. W formie SMS-a można wysłać pytanie, a odbiorca może na nie od razu odpowiedzieć odpisując na wiadomość.
Spełniają funkcję potwierdzenia o zaistnieniu pewnych zdarzeń i podziękowania za wykonanie pożądanej akcji. Jako przykład potwierdzenia można podać przesłania informacji o odnotowaniu oczekiwanej płatności.
Wizytówka VCard - to specjalny SMS który w telefonie odbiorcy pokazuje się w formacie gotowym do zapisania w książce telefonicznej. Jest łatwym sposobem do przekazania klientowi numeru telefonu do firmy wraz z dodatkowymi informacjami.
Pracownicy będący w terenie mogą w formie SMS-a wysyłać informacje/raporty o wykonaniu konkretnych działań. Informacja ta automatycznie może zostać zapisana w aplikacji obliczającej koszty realizacji danego projektu.
Klient może wysłać SMSem zapytanie np. o stan realizacji swojego zamówienia. Współpracujący z systemem ERP oraz modułem TideMobile Sender automatycznie sprawdzi jego aktualny status i automatycznie odeśle informację zwrotną.
Z konkursów SMS i loterii SMS korzysta około 16% posiadaczy telefonów komórkowych. Tego typu zastosowanie jest dostępne za pomocą Tide SMS Premium. Jest to możliwość połączenia marketingu mobilnego, informacji SMS i formy zabawy.
Jeśli chcesz poznać bliżej usługi Tide, zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidemobile.pl lub pozostaw wiadomość uzupełniając nasz formularz