Efektywna dwukierunkowa komunikacja

Bądź w stałym kontakcie z odbiorcą. Wysyłaj przypomnienia, ponaglenia, powiadomienia czy podziękowania. Organizuj konkursy i przeprowadzaj ankiety. To wszystko dzięki jednemu narzędziu.

Zastosowanie

Powiadomienia, przypomnienia, ponaglenia, podziękowania, konkursy, ankiety lub zaproszenia SMS to tylko kilka z zastosowań usług mobilnych w sprawnym funkcjonowaniu firmy.
  • Powiadomienia SMS/MMS

    Powiadamianie SMS/MMS o zdarzeniach istotnych dla odbiorcy - zastosowanie znajdują wszędzie tam, gdzie klient oczekuje na informację np., aby zgłosić się po odbiór oddanego do naprawy urządzenia, czy też zamówionego towaru.

  • Przypomnienia SMS/MMS

    Przypomnienia SMS/MMS np. o zarezerwowanym terminie wizyty u dentysty czy oddaniu samochodu do warsztatu. Dla klienta jest to komfort, natomiast dla firm wzrost efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa.

  • Ponaglenia SMS

    Stosowanie odroczonych terminów płatności często wiąże się z opóźnieniami. Informowanie dłużnika o wysokości oczekiwanej wpłaty, czy numerze konta, na które mają trafić pieniądze, pozwala znacznie obniżyć koszty windykacji należności.

  • Marketing SMS/MMS

    Marketing SMS/MMS - kanał komunikacji marketingowej zachęcający do zapoznania się ze szczegółami nowej oferty, poinformowanie o specjalnych zniżkach, zaproszenie do kontaktu z przedstawicielem.

  • Zaproszenia SMS/MMS

    Firmy często organizujące różne eventy, wiedzą jak ważne jest dotarcie do wszystkich zaproszonych osób. Bez znaczenia, czy wydarzenie to jest obiadem dla partnerów biznesowych lub imprezą plenerową dla klientów i pracowników.

  • Ankieta SMS

    Ankieta SMS - Współpracę funkcji odbierania i wysyłania SMS, można wykorzystać np. do przeprowadzenia badania opinii klientów. W formie SMS-a można wysłać pytanie, a odbiorca może na nie od razu odpowiedzieć odpisując na wiadomość.

  • Potwierdzenia SMS/MMS

    Spełniają funkcję potwierdzenia o zaistnieniu pewnych zdarzeń i podziękowania za wykonanie pożądanej akcji. Jako przykład potwierdzenia można podać przesłania informacji o odnotowaniu oczekiwanej płatności.

  • Wizytówka SMS

    Wizytówka VCard - to specjalny SMS który w telefonie odbiorcy pokazuje się w formacie gotowym do zapisania w książce telefonicznej. Jest łatwym sposobem do przekazania klientowi numeru telefonu do firmy wraz z dodatkowymi informacjami.

  • Raporty SMS

    Pracownicy będący w terenie mogą w formie SMS-a wysyłać informacje/raporty o wykonaniu konkretnych działań. Informacja ta automatycznie może zostać zapisana w aplikacji obliczającej koszty realizacji danego projektu.

  • Zapytanie SMS

    Klient może wysłać SMSem zapytanie np. o stan realizacji swojego zamówienia. Współpracujący z systemem ERP oraz modułem TideMobile Sender automatycznie sprawdzi jego aktualny status i automatycznie odeśle informację zwrotną.

  • Konkurs SMS

    Z konkursów SMS i loterii SMS korzysta około 16% posiadaczy telefonów komórkowych. Tego typu zastosowanie jest dostępne za pomocą Tide SMS Premium. Jest to możliwość połączenia marketingu mobilnego, informacji SMS i formy zabawy.

Interesuje Cię usługa TideMobile?

Jeśli chcesz poznać bliżej usługi Tide, zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidemobile.pl lub pozostaw wiadomość uzupełniając nasz formularz

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...